Czy muszę za coś płacić?
Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji! Kurier wysłany po odbiór towaru opłacany jest w całości przez nas. Ponosimy również koszty związane z wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
Jak mam przygotować paczkę do odbioru?
Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.
Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?
Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą**, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby, na adres:
Garneczki.pl
ul. Romana Maya 1
61-371 Poznań
Warto wiedzieć:
- Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu,
- W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na wyczerpanie się zapasów magazynowych, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty sklepu Garneczki.pl lub zwrot należności,
- W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru, ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.